محل لوگو

ویژگی های یک فروشگاه آنلاین خوب


 فروش آنلاین فقط به مارک های معتبر و غول های خرده فروشی مانند آمازون محدود نمی شود. مردم عادی می توانند از طریق راحتی خانه های خود فروشگاه های تجارت الکترونیکی خود را راه اندازی کنند.

ساخت سایت فروشگاه اینترنتی با گزینه هایی که عبارتند از:

مقرون به صرفه: راه های زیادی برای راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیکی جدید وجود دارد که هزینه آن زیاد و کم است
آسان: بعضی اوقات شما حتی مجبور نیستید محصول خود را داشته باشید. برخی از فروشگاه های تجارت الکترونیکی به لطف کاهش حمل و نقل کار می کنند
گزینه ها: خواه یک متخصص فن آوری باشید و یا تازه وارد ، یک بستر تجارت الکترونیکی وجود دارد که به شما علاقه مند می شود
اگر در مرحله برنامه ریزی اولیه قرار دادن سایت تجارت الکترونیکی خود هستید ، قبل از تصمیم گیری در مورد انواع اساسی ویژگی های تجارت الکترونیکی که باید در آن شرکت کنید ، خود را تحریک کنید تا از انتخاب طرح خودداری کنید. برخی از این ویژگی ها از قبل در برخی از سیستم عامل های تجارت الکترونیکی تعبیه شده اند ، در حالی که ممکن است برخی دیگر نیاز به ساخت سفارشی داشته باشند.

صرف نظر از اینکه چگونه می خواهید آنها را ترکیب کنید ، در اینجا انواع اساسی ویژگی های تجارت الکترونیکی وجود دارد که برای موفقیت در اینترنت به آنها نیاز دارید.

 

راحتی در استفاده
سادگی علامت یک طراحی خوب است و 76٪ از مصرف کنندگان موافق هستند. آنها می گویند مهمترین ویژگی یک وب سایت خوب سهولت استفاده است.

این به معنای سهولت استفاده ، کمک به خریداران در دستیابی سریعتر به خواسته هایشان و بدون پیچیدگی های بی مورد است که می تواند مانع خرید نهایی آنها شود. شما می توانید این مفهوم را با استفاده از:

 

ایجاد دسته های خرید
افزودن فیلترها
گنجاندن قابلیت های مقایسه
علاوه بر این ، یافتن نظرات مشتری ، س FAالات متداول و اطلاعات مربوط به انواع سیاست های تجارت الکترونیکی (مانند حمل و نقل و بازده) را برای یافتن تصمیمات سریع تر در خرید آسان می کنید.

در یک وب سایت با طراحی ساده و بدون سر و صدا سرمایه گذاری کنید و اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به همان سرعتی که افراد در آن مرور می کنند بارگیری می شود.


سرعت سایت
سرعت سایت شاخصی از یک وب سایت آسان برای استفاده است و با قابلیت تبدیل بازدیدکنندگان قرینه های زیادی دارد. فروشندگان آنلاین به معنای واقعی کلمه ثانیه هایی برای انجام فروش دارند زیرا کاهش توجه (8 ثانیه ، کوچکتر از ماهی قرمز) بر رفتار خرید تجارت الکترونیکی تأثیر می گذارد.

51٪ از خریداران آنلاین ایالات متحده دلیل آهسته بارگذاری سایت خود را بارگذاری کند سایت عنوان می کنند و این وب سایت های بارگیری آهسته سالانه بیش از 500 میلیارد دلار برای بازار تجارت الکترونیکی ایالات متحده هزینه دارند. بر اساس نظارت بر داده ها بر فعالیت واقعی کاربر از 33 خرده فروش عمده ، افزایش سرعت سایت از 8 به 2 ثانیه می تواند 74٪ نرخ تبدیل شما را افزایش دهد.


سئو
شما می توانید بر روی SEO وب سایت تجارت الکترونیکی خود بدون داشتن ویژگی داخلی تأثیر بگذارید ، اگرچه برخی از سیستم عامل ها از خط پایه بهتری نسبت به بقیه برخوردار هستند.

سئو سایت بسیار گسترده و چند وجهی است و شامل معماری سایت ، سئو داخلی ، سئو فنی ، لینک سازی ، محتوا و موارد دیگر است. گزینه های تجارت الکترونیکی دوستانه SEO بسیار زیادی وجود دارد اما Platforms تجارت الکترونیکی یک راهنمای جامع برای موارد برتر ارائه می دهد.

 

ادغام رسانه های اجتماعی
ادغام در شبکه های اجتماعی همیشه در اولویت کاری تجارت الکترونیکی نبوده است. این کار با دکمه های اشتراک اجتماعی آغاز شد ، سپس به استفاده از اجتماعی به عنوان راهی برای ورود کاربران به حساب های خود تبدیل شد. این م componentsلفه های اجتماعی می توانند به سئو خارج از صفحه کمک کنند.

با ویژگی های اجتماعی جدید مانند پین های قابل خرید Pinterest و خوراک قابل خرید اینستاگرام ، هل دادن محصول به خارج از فروشگاه تجارت الکترونیک آسان تر می شود. هنگامی که کسانی که در فیدهای اجتماعی خود مرور می کنند پین یا پست اینستاگرام شما را می بینند و بر روی آن کلیک می کنند ، برای تکمیل خرید به سایت شما هدایت می شوند.

bitly shorturl cuttly

 

  انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 26

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما