محل لوگو

سایت فروشکاهی بسازید


مراحل طراحی سایت فروشگاهی
حال ، اگر انتخاب شما طراحی سایت فروشگاهی است و می خواهید از ابتدا با یک شرکت برنامه نویسی شروع به کار کنید ، باید از مراحل آن آگاه باشید تا بتوانید با برنامه نویسان راحت تر ارتباط برقرار کنید. مراحل به شرح زیر است.

دامنه بخرید
برای راه اندازی سایت فروشگاهی ابتدا باید یک نام دامنه مناسب انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب نام دامنه باید بسیار محتاط باشید. یک نام دامنه ساده انتخاب کنید که کاربران شما بتوانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند و به راحتی نام را در ذهن خود ثبت کنند.

انتخاب یک شرکت طراحی وب
انتخاب تیم یا توسعه دهنده وب بسیار مهم است. اگر می خواهید سایت خود را در مدت زمان نسبتاً کوتاهی فعال کنید ، باید یک تیم حرفه ای و خوب استخدام کنید.

در ابتدا یک چک لیست و یک جدول زمانی مشخص کنید تا همه چیز طبق برنامه پیش برود. قبل از انتخاب تیم برنامه نویسی ، حتما تحقیق لازم را انجام دهید زیرا نمی توانید کار را به تیم دیگری در وسط بسپارید. و وقت زیادی از شما می گیرد.

تعریف بستر تجارت الکترونیکی و میزبانی وب برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود یک بستر تجارت الکترونیکی انتخاب کنید. می توانید از Shopify WooCommerce یا igCommerce استفاده کنید. اکثر توسعه دهندگان وب به خوبی از این موضوع آگاه هستند و این سیستم عامل ها در ساخت پلاگین و پردازش پرداخت بسیار مفید هستند. موضوعی متناسب با تجارت الکترونیکی خود انتخاب کنید شما می توانید تم های خوب و آماده را از سایت هایی مانند ThemeForest خریداری کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید. طرحی متناسب با تجارت خود انتخاب کنید و کاربر بتواند تعامل خوبی با آن داشته باشد. انتخاب یک تم در تجربه کاربر بسیار مفید و کارآمد است. تولید محتوا اکنون می توانید هر آنچه را که می خواهید به سایت خود اضافه کنید. در این مرحله می توانید صفحات ، محصولات ، پست های وبلاگ ، عکس ، متن ، فیلم و موارد دیگر را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید. تا مشتریانتان نسبت به خرید از شما احساس بهتری داشته باشند. محصولات خود را در بهترین شرایط ممکن به نمایش بگذارید و مطمئن شوید که موضوعی که انتخاب کرده اید با محصولات و نوع تجارت شما سازگار است. آماده سازی درگاه پرداخت قبل از اقدام حتماً یک فرآیند پرداخت ایمن در وب سایت خود ایجاد کنید. شما به یک حساب بانکی شفاف نیاز دارید تا بتوانید شماره حساب بانکی خود را به کاربران خود ارائه دهید. تنظیم دروازه پرداخت و پردازش کارت اعتباری مدتی طول خواهد کشید ، اما نگران نباشید و منتظر بمانید. نحوه بسته بندی ، ذخیره و حمل و نقل محصولات را مشخص کنید قبل از شروع وب سایت خود ، باید در مورد همه این موارد فکر کنید. هر یک از این موارد موضوعات زیادی را در دل خود جای داده است که باید به آنها توجه کنید.

قیمت خرید سایت
عوامل مختلفی وجود دارد که بر تعرفه و قیمت وب سایت ها تأثیر می گذارد. این شامل:

طراحی وب سایت و کیفیت گرافیک ، سرعت وب سایت ، انطباق با استانداردهای کدگذاری ، تعداد ویژگی های درخواستی شما و بسیاری موارد دیگر که بر قیمت خرید سایت تأثیر می گذارد ، اما ما نمی بینیم. کاملاً واضح است که هرچه ویژگی های سایت بیشتر باشد ، برنامه نویس زمان بیشتری را صرف کدگذاری می کند و قیمت طراحی سایت نیز بالاتر می رود.

بعضی اوقات برخی از کاربران ، بدون اینکه از پشت صحنه آن را بدانند ، می گویند طراحی سایت کاری ندارد و برنامه نویسان پول رایگان می گیرند!

نکته مهم در پروژه های فروشگاهی که پول کارفرما درگیر پروژه ها است ، فشارهای زیادی است که برای یک متخصص طراحی وب ایجاد می شود. زیرا با رمزگذاری اشتباه ، پول زیادی از جیب کارفرما خارج می شود. این فشارها و دشواری ها در طولانی مدت مشکلات زیادی را برای یک برنامه نویس ایجاد می کند. آیا فکر می کنید برنامه نویسی ارزان واقعا منصفانه است.

یا به عنوان مثال ، هنگامی که یک الگوریتم قبل از شروع یک پروژه صرف تحلیل و کشف الگوریتم های پروژه و نقاط مهم می شود ، این تجزیه و تحلیل نیمی از زمان برنامه نویس را می گیرد ، که هیچ کس برای طراحی سایت در نظر نمی گیرد.

در هر صورت به خاطر داشته باشید که برنامه نویسی کار سختی است و ذهن انسان را به خود مشغول می کند. اگر به برنامه نویسی ارزان نیاز دارید ، عواقب آن را نیز در نظر بگیرید ، زیرا کیفیت و قیمت اغلب ارتباط تنگاتنگی دارند.

  انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 24

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما