محل لوگو

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی که به شما کمک می کند فروش خود را بسیار افزایش دهید



نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی که در این مقاله برای شما آورده شده در عین سادگی بسیار ارزشمند است

و این می تواند به شما در افزایش فروش بسیار کمک کند ، در اولین قدم ، من نکاتی را قبل از طراحی فروشگاه می گویم

و پس از آن ، مهمترین نکات طراحی سایت فروشگاهی برای افزایش فروش را بیان خواهیم کرد.

نکات مهم قبل از طراحی سایت فروشگاهی
قبل از طراحی سایت باید نقشه سایت را روی کاغذ بکشید و نکات مهم را در نقشه سایت پیاده سازی کنید.

شما باید مشخص کنید که صفحه اول ، منو و. . . چگونه است و دسترسی به قسمتهای مختلف سایت را طراحی کنید ، به گرافیک توجه کنید (نمایی از گرافیکی که در این پست می گویم ، نه فقط عکسهای سایت)

دسترسی آسان:

قبل از طراحی سایت باید نقشه سایت را روی کاغذ بکشید و نکات مهم را در نقشه سایت پیاده سازی کنید. شما باید مشخص کنید که صفحه اول ، منو و. . . چگونه است و دسترسی به قسمتهای مختلف سایت را طراحی کنید ، به گرافیک توجه کنید (نمایی از گرافیکی که در این پست می گویم ، نه فقط عکسهای سایت) دسترسی آسان: برای داشتن یک وب سایت موفق ، بازدید کننده باید با راحتی در داخل وب سایت گشت و گذار کند. قانونی به نام قانون 3 کلیک وجود دارد ، به این معنی که بازدید کننده سایت می تواند هر آنچه را که می خواهد با 3 کلیک درون سایت شما بدست آورد (در نهایت 4 کلیک) بارها برای شما اتفاق افتاده است که وارد سایتی شده اید و حتی نمی توانید اطلاعات تماس را پیدا کنید! یا حتی می خواستید کالایی بخرید اما دکمه خرید را نمی بینید. هنگامی که برای خرید یک محصول وارد وب سایت شدم ، به دلیل کمبود آن محصول ، تصمیم گرفتم از آن سایت خرید کنم و اعتماد کردم ، اما پس از ارسال پیام به پشتیبانی ، هر آنچه را که به دنبال دکمه خرید بودم پیدا نکردم شناسه محل ارسال دکمه خرید !!!! برای من بسیار عجیب بود که آموزش خرید این وب سایت بسیار دشوار است! حال فکر کنید که چه تعداد از افراد وب سایت را فقط برای این نکته ساده ترک می کنند؟! و اگر رقیبی وارد بازار خود شود و این نکات را رعایت کند ، چه اتفاقی برای تجارت وی خواهد افتاد؟!

این مسئله سردرگمی کاربر در سایت های دولتی به وضوح قابل مشاهده است. خالی از لطف نیست که تجربه کاربری در سئو وب سایت تأثیر زیادی دارد. (در قسمت آموزش SEO می توانید فیلم های مرتبط را مشاهده کنید)

 

گرافیک

در بهترین حالت ، 20 تا 25 درصد موفقیت یک وب سایت به گرافیک بستگی دارد ، اما سایتی را تصور کنید که دارای گرافیک عالی باشد ، اما ساختار و چیدمان مناسب ندارد ، محتوای مناسبی تولید نمی کند و این باعث می شود کاربر سایت را ترک کند.

من 5 تا 6 ماه برای یک سایت وقت گذاشتم (کل طراحی برای من به معنای تصاویر و افکت ها بود). بعد از طراحی سایت زیبا ، فکر کردم هرکسی که وارد سایت شود ، فقط گرافیک سایت را به اندازه کافی می بیند و بس! اما آنچه اتفاق افتاد با خیالات من بسیار متفاوت بود.

سایت من فقط تصاویر زیبایی داشت ، اما یکی از همکارانم با سایتی که گرافیک آنچنان خوبی نداشت ، باید اعتراف کنم که فروش بسیار خوبی داشت ، بنابراین گرافیک تنها دلیل موفقیت نیست! و قرار نیست گرافیکی ناب ، عالی و انحصاری داشته باشید.

بعداً به این نتیجه رسیدم که گرافیک سایت فقط تصاویر نیست ، بلکه علاوه بر تصاویر ، موارد دیگری نیز وجود دارد که از اهمیت برخوردار است. پسندیدن:

قلم ها
رنگها
فاصله بین خطوط
بعضی کلمات را بزرگ کنید
نکته 1: گرافیک به سادگی می رود ، که با بررسی سایت ها و مارک های موفق به دست می آورید.

نکته 2: گرافیک پیشرفته می تواند با ایجاد سردرگمی در بازدیدکنندگان ، میزان فروش را کاهش دهد.

متعادل بودن محتوا:

یک نکته بسیار مهم در مورد محتوا این است که شما باید استراتژی محتوا را با توجه به کاربران تعیین کنید. اگرچه امروزه محتوای کوتاه از محبوبیت بیشتری برخوردار است (براساس آنچه آنها می گویند اینترنت باعث سطحی نگری مردم شده است)

اما به گفته محمدرضا شعبانعلی ، سایت مکمل از انتشار مطالب کوتاه می ترسد! و کاربران این سایت از محتوای طولانی استقبال می کنند.

بنابراین شما نیز متناسب با کاربران خود محتوا تولید می کنید ، اما محتوا نباید به اندازه چند خط کوتاه باشد (تعداد زیادی از این راه می رود) نه آنقدر طولانی که کاربر خسته شود ، تجربه کاربر یکی از اصول یک وب سایت موفق است.

کاری که من برای مطالب طولانی انجام می دهم این است که فهرست مطالب را در بالای مقالات خود قرار می دهم تا کاربران بتوانند به راحتی هر بخشی را که می خواهند بخوانند.

منبع

 

  انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 16

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما