محل لوگو

مدیسه


فروشگاه لباس آنلاین مدیسه
اگر نمی خواهیم بگوییم Madise یکی از بهترین سایت های خرید لباس است ، حداقل باید آن را به عنوان یکی از قدیمی ترین سایت ها در این زمینه بشناسیم. مدیسه مدت ها قبل از فروشگاه آنلاین پوشاک فعلی وارد دنیای فروش آنلاین لباس شد. این وب سایت متعلق به شرکت گلستان است که بیشتر به چای گلستان معروف است.

او می خواهد دوست خوش ذوق شما باشد ...
تصور کنید که در یک مرکز خرید قدم می زنید و از گشت و گذار در یک فضای زیبا ، خدمات مختلف و خرید از مارک های مختلف و برتر بین المللی و ملی لذت می برید. مدیسه از جمله مراکز خرید آنلاین است که در آن مجموعه ای از بهترین محصولات بهترین مارک های بین المللی و ملی ایران انتخاب و جمع آوری شده است تا بتوانید آنها را با کمترین زمان و انرژی و در نهایت با اطمینان مقایسه کنید در اصالت کالا. خریدی دلپذیر و متفاوت داشته باشید.

اعتماد در مدیسه با یکی از بزرگترین و معتبرترین گروههای تجاری کشورمان مرتبط است که بیش از نیم قرن است که برترین برندهای بین المللی و ملی را در ایران ارائه می دهد. سیستم خدمات و تحویل مشتری ما از زیرساخت های استاندارد بین المللی برای اطمینان از تحویل به موقع کالا و پشتیبانی استفاده می کند و یک تجربه خرید آنلاین خوشایند و متمایز را برای شما به ارمغان می آورد.

Madise سعی می کند دوست خوبی برای شما باشد. کالاهایی که در مدیسه می بینید با همان دقت و جزئیات دقیق انتخاب و معرفی و تحویل داده شده اند. جزئیات برای ما مهم هستند. در دنیای پرشتابی که ما را احاطه کرده است ، Madise شما را به مکث دعوت می کند ، با مارک ها و محصولات برتر و خاص بیشتر آشنا می شوید و با سلیقه شخصی خود ، سبک متمایز خود و فرزند خود ، خانه و فضای کار خود از آنها خرید می کنید. و لذت ببر.

البته مدیسه اخیراً دسته وسیعی و طولانی از محصولات را برای خود ایجاد کرده است و با توجه به این موضوع ، شاید نتوانیم فقط نام فروشگاه لباس آنلاین را روی آن قرار دهیم دسته های فعلی این وب سایت شامل:

زنانه،
مردانه،
کودکانه،
لوازم آرایشی ،
ورزش و مسافرت ،
فرهنگی ،
مواد غذایی،
کتاب،
حیوان خانگی ،
و ...
با توجه به اینکه بحث ما در مورد فروشگاه های پوشاک است ، بهتر است به همین سادگی محصولات مشابه را در وب سایت مدیسه مرور کنیم. مدیسه یکی از فروشگاه های لباس با نام تجاری است و به همین دلیل نمی توانید به دنبال لباس هایی با قیمت بسیار ارزان در آن بگردید. با این حال ، قیمت های متوسط ​​را می توان در Medicaid یافت.

مدیسه اصالت کالای خود را تضمین می کند و همچنین برای لباس های فروخته شده 7 روز ضمانت ارائه می دهد ، اما طبق اطلاعات موجود در وب سایت ، این ضمانت شامل مواردی نیست که بخواهید بدون دلیل خاصی کالا را برگردانید. در اصل ، کالایی در این گارانتی 7 روزه گنجانده شده است که مشکلی مانند پارگی ، مغایرت با خرید و غیره وجود داشته باشد. مادیسه از 8: 5 صبح تا 10 شب باز است و می توانید از شماره تلفن ثابت به با پشتیبانی این وب سایت تماس بگیرید.

 

بررسی اجمالی فروشگاه آنلاین لباس مادیسه
ضمانت کالا: کلیه محصولات 7 روز ضمانت استرداد وجه را برای شکستگی یا اختلاف دارند.
قیمت محصولات: قیمت محصولات مدیسه به دلیل مارک کالا اغلب گران است اما کالاهایی با قیمت مناسب نیز در میان آنها وجود دارد.
کیفیت محصول: مدیسه اصالت کالا را تضمین می کند.
پشتیبانی: یک شماره "تلفن ثابت" برای تماس با پشتیبانی در وب سایت وجود دارد.

مرجع

 

  انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 17

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما