محل لوگو

فروشگاههای تاپ


دیجی کالا

در بین فروشگاه های آنلاین ایرانی شماره یک است. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با رتبه الکسا 3 در ایران پس از آپارات پربازدیدترین سایت در ایران است. دیجی کالا با بیش از 10 سال قدیمی ترین فروشگاه اینترنتی ایران است که برخلاف سایر فروشگاه های آنلاین ایرانی ، از همان ابتدا با هدف خاصی توسط برادران محمدی راه اندازی شد.

مدل کسب و کار فروشگاه اینترنتی دیجی کالا از سایت های CNET و Amazon گرفته شده است. این به معنای بررسی کالاها و محصولات و فروش آنلاین آنهاست. مانند دو سایت ذکر شده ، CNET برای بررسی محصولات است و آمازون بزرگترین فروشگاه آنلاین در جهان است.

هدف اصلی فروشگاه آنلاین دیجی کالا در ابتدا فروش فقط محصولات دیجیتالی بود ، اما امروزه انواع محصولات را می توان در دیجی کالا یافت ، از جمله لوازم آرایشی ، لوازم التحریر ، مواد غذایی و اتومبیل. به گفته مدیران Digitala ، هدف بعدی Digikala فروش محصولات به سایر کشورهای خاورمیانه است.

دیجی کالا یک بازار آنلاین است. یعنی واسطه ای بین فروشندگان و مردم است. قبلا اینطور نبود! دیجی کالا قبلاً انبار بزرگی مملو از محصولات دیجیتالی داشت که به تدریج تصمیم گرفت به بازار پلیس تبدیل شود.

یکی از نقاط قوت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا ، بازاریابی محتوای آن و بررسی تخصصی محصولات موردنظر است. در ابتدا دیجی کالا یک سایت بررسی محصول بود و خبری از فروش آنلاین محصولات نبود. دیجی کالا به مردم کمک می کند تا ابتدا شناخت کافی از کالای مورد نظر خود کسب کرده و سپس تصمیم درستی برای خرید بهترین نوع آن بگیرند.

از دیگر مزایای دیجی کالا سرعت بارگذاری بسیار بالای صفحات آن است. با جستجو و دسته بندی حرفه ای که در فروشگاه آنلاین دیجی کالا تعبیه شده است ، کاربران می توانند به سرعت و به راحتی به کالای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

دیجی کالا یکی از قوی ترین شرکت های آنلاین در ایران از نظر سرمایه است و به سختی می توان جایی را بدون نام دیجی کالا یافت. از وب سایت ها گرفته تا برنامه های تلفن همراه ، همه آنها با Digikala کار می کنند. اخیراً سیستم همکاری تجاری خود را راه اندازی کرده و بسیاری از شرکت ها را به همکاری با آن دعوت کرده است. بسیاری از دارندگان سایت های بزرگ برای کسب درآمد بیشتر با سیستم کارگزار فروش دیجی کالا همکاری می کنند.

دیجی کالا تیم خلاق و حرفه ای دارد که در آن هر روز شاهد روش های جدید و تازه ای در بازاریابی دیجیتال هستیم. به خصوص در همکاری خلاقانه با سایر استارتاپ ها ، طراحی مسابقات نوشتن ، پیشنهادات ویژه ، تخفیف های روزانه و گاه به گاه ، طراحی جذاب CTA های داخل فروشگاه ، طراحی ایمیل های تبلیغاتی جذاب ، طراحی کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی و ...

دیجی کالا از مزایا و ویژگی های خارق العاده ای برخوردار است که اگر بخواهیم همه آنها را ذکر کنیم و هرکدام را با هم بررسی کنیم ، معرفی فروشگاه های آنلاین دیگر ایرانی را از دست خواهیم داد.

مزایای فروشگاه اینترنتی دیجی کالا:
تجربه کاربری حرفه ای و طراحی رابط کاربری.
جستجوی سایت هوشمند و سریع
عضویت سریع و بدون دردسر هنگام سفارش محصول
تخفیف و ویژه روزانه را ارائه دهید.
محصولات تخفیف دار را سریع پیدا کنید
خرید محصولات مرتبط را پیشنهاد دهید
تضمین بهترین قیمت و کیفیت محصولات.
نمودار قیمت محصولات در ماه های اخیر
ضمانت بازگشت و استرداد تا 7 روز
امکان اطلاع از موجود بودن محصولات
محصولات قبلی مشاهده شده را به مشتریان نشان دهید
تجسم سه بعدی برخی از محصولات دیجیتالی
بررسی و مقایسه تخصصی کالاهای دیجیتال
بازاریابی محتوای قوی در بخش Digimag
معرفی محصولات جدید در قسمت تلویزیون
دارای برنامه موبایل برای اندروید و آیفون است
راه اندازی یک بخش همکاری تجاری

معایب فروشگاه اینترنتی دیجی کالا:
قیمت بالای برخی کالاهای موجود.
تخفیف غیر واقعی در برخی از محصولات.
کاهش سرعت تحویل کالا به مشتریان.
بی تفاوتی نسبت به مشتریانی که سفارش کمتری دارند
عدم پاسخگویی و پیگیری ضعیف مراجعات
سفارش را به مشتری داخل ساختمان تحویل ندهید
در دسترس نبودن بیشتر محصولات
نمایش ناکافی سایت در دستگاه های تلفن همراه و رایانه های لوحی

 

  انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 8

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما