محل لوگو
  • عنوان اسلاید
  • عنوان اسلاید
  • عنوان اسلاید

ویژگی های یک فروشگاه آنلاین خوب


 فروش آنلاین فقط به مارک های معتبر و غول های خرده فروشی مانند آمازون محدود نمی شود. مردم عادی می توانند از طریق راحتی خانه های خود فروشگاه های تجارت الکترونیکی خود را راه اندازی کنند.

ساخت سایت فروشگاه اینترنتی با گزینه هایی که عبارتند از:

مقرون به صرفه: راه های زیادی برای راه اندازی یک فروشگاه تجارت الکترونیکی جدید وجود دارد که هزینه آن زیاد و کم است
آسان: بعضی اوقات شما حتی مجبور نیستید محصول خود را داشته باشید. برخی از فروشگاه های تجارت الکترونیکی به لطف کاهش حمل و نقل کار می کنند
گزینه ها: خواه یک متخصص فن آوری باشید و یا تازه وارد ، یک بستر تجارت الکترونیکی وجود دارد که به شما علاقه مند می شود
اگر در مرحله برنامه ریزی اولیه قرار دادن سایت تجارت الکترونیکی خود هستید ، قبل از تصمیم گیری در مورد انواع اساسی ویژگی های تجارت الکترونیکی که باید در آن شرکت کنید ، خود را تحریک کنید تا از انتخاب طرح خودداری کنید. برخی از این ویژگی ها از قبل در برخی از سیستم عامل های تجارت الکترونیکی تعبیه شده اند ، در حالی که ممکن است برخی دیگر نیاز به ساخت سفارشی داشته باشند.

صرف نظر از اینکه چگونه می خواهید آنها را ترکیب کنید ، در اینجا انواع اساسی ویژگی های تجارت الکترونیکی وجود دارد که برای موفقیت در اینترنت به آنها نیاز دارید.

 

راحتی در استفاده
سادگی علامت یک طراحی خوب است و 76٪ از مصرف کنندگان موافق هستند. آنها می گویند مهمترین ویژگی یک وب سایت خوب سهولت استفاده است.

این به معنای سهولت استفاده ، کمک به خریداران در دستیابی سریعتر به خواسته هایشان و بدون پیچیدگی های بی مورد است که می تواند مانع خرید نهایی آنها شود. شما می توانید این مفهوم را با استفاده از:

 

ایجاد دسته های خرید
افزودن فیلترها
گنجاندن قابلیت های مقایسه
علاوه بر این ، یافتن نظرات مشتری ، س FAالات متداول و اطلاعات مربوط به انواع سیاست های تجارت الکترونیکی (مانند حمل و نقل و بازده) را برای یافتن تصمیمات سریع تر در خرید آسان می کنید.

در یک وب سایت با طراحی ساده و بدون سر و صدا سرمایه گذاری کنید و اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما به همان سرعتی که افراد در آن مرور می کنند بارگیری می شود.


سرعت سایت
سرعت سایت شاخصی از یک وب سایت آسان برای استفاده است و با قابلیت تبدیل بازدیدکنندگان قرینه های زیادی دارد. فروشندگان آنلاین به معنای واقعی کلمه ثانیه هایی برای انجام فروش دارند زیرا کاهش توجه (8 ثانیه ، کوچکتر از ماهی قرمز) بر رفتار خرید تجارت الکترونیکی تأثیر می گذارد.

51٪ از خریداران آنلاین ایالات متحده دلیل آهسته بارگذاری سایت خود را بارگذاری کند سایت عنوان می کنند و این وب سایت های بارگیری آهسته سالانه بیش از 500 میلیارد دلار برای بازار تجارت الکترونیکی ایالات متحده هزینه دارند. بر اساس نظارت بر داده ها بر فعالیت واقعی کاربر از 33 خرده فروش عمده ، افزایش سرعت سایت از 8 به 2 ثانیه می تواند 74٪ نرخ تبدیل شما را افزایش دهد.


سئو
شما می توانید بر روی SEO وب سایت تجارت الکترونیکی خود بدون داشتن ویژگی داخلی تأثیر بگذارید ، اگرچه برخی از سیستم عامل ها از خط پایه بهتری نسبت به بقیه برخوردار هستند.

سئو سایت بسیار گسترده و چند وجهی است و شامل معماری سایت ، سئو داخلی ، سئو فنی ، لینک سازی ، محتوا و موارد دیگر است. گزینه های تجارت الکترونیکی دوستانه SEO بسیار زیادی وجود دارد اما Platforms تجارت الکترونیکی یک راهنمای جامع برای موارد برتر ارائه می دهد.

 

ادغام رسانه های اجتماعی
ادغام در شبکه های اجتماعی همیشه در اولویت کاری تجارت الکترونیکی نبوده است. این کار با دکمه های اشتراک اجتماعی آغاز شد ، سپس به استفاده از اجتماعی به عنوان راهی برای ورود کاربران به حساب های خود تبدیل شد. این م componentsلفه های اجتماعی می توانند به سئو خارج از صفحه کمک کنند.

با ویژگی های اجتماعی جدید مانند پین های قابل خرید Pinterest و خوراک قابل خرید اینستاگرام ، هل دادن محصول به خارج از فروشگاه تجارت الکترونیک آسان تر می شود. هنگامی که کسانی که در فیدهای اجتماعی خود مرور می کنند پین یا پست اینستاگرام شما را می بینند و بر روی آن کلیک می کنند ، برای تکمیل خرید به سایت شما هدایت می شوند.

bitly shorturl cuttly

 

انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

سایت فروشکاهی بسازید


مراحل طراحی سایت فروشگاهی
حال ، اگر انتخاب شما طراحی سایت فروشگاهی است و می خواهید از ابتدا با یک شرکت برنامه نویسی شروع به کار کنید ، باید از مراحل آن آگاه باشید تا بتوانید با برنامه نویسان راحت تر ارتباط برقرار کنید. مراحل به شرح زیر است.

دامنه بخرید
برای راه اندازی سایت فروشگاهی ابتدا باید یک نام دامنه مناسب انتخاب و خریداری کنید. در انتخاب نام دامنه باید بسیار محتاط باشید. یک نام دامنه ساده انتخاب کنید که کاربران شما بتوانند به راحتی با آن ارتباط برقرار کنند و به راحتی نام را در ذهن خود ثبت کنند.

انتخاب یک شرکت طراحی وب
انتخاب تیم یا توسعه دهنده وب بسیار مهم است. اگر می خواهید سایت خود را در مدت زمان نسبتاً کوتاهی فعال کنید ، باید یک تیم حرفه ای و خوب استخدام کنید.

در ابتدا یک چک لیست و یک جدول زمانی مشخص کنید تا همه چیز طبق برنامه پیش برود. قبل از انتخاب تیم برنامه نویسی ، حتما تحقیق لازم را انجام دهید زیرا نمی توانید کار را به تیم دیگری در وسط بسپارید. و وقت زیادی از شما می گیرد.

تعریف بستر تجارت الکترونیکی و میزبانی وب برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود یک بستر تجارت الکترونیکی انتخاب کنید. می توانید از Shopify WooCommerce یا igCommerce استفاده کنید. اکثر توسعه دهندگان وب به خوبی از این موضوع آگاه هستند و این سیستم عامل ها در ساخت پلاگین و پردازش پرداخت بسیار مفید هستند. موضوعی متناسب با تجارت الکترونیکی خود انتخاب کنید شما می توانید تم های خوب و آماده را از سایت هایی مانند ThemeForest خریداری کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید. طرحی متناسب با تجارت خود انتخاب کنید و کاربر بتواند تعامل خوبی با آن داشته باشد. انتخاب یک تم در تجربه کاربر بسیار مفید و کارآمد است. تولید محتوا اکنون می توانید هر آنچه را که می خواهید به سایت خود اضافه کنید. در این مرحله می توانید صفحات ، محصولات ، پست های وبلاگ ، عکس ، متن ، فیلم و موارد دیگر را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید. تا مشتریانتان نسبت به خرید از شما احساس بهتری داشته باشند. محصولات خود را در بهترین شرایط ممکن به نمایش بگذارید و مطمئن شوید که موضوعی که انتخاب کرده اید با محصولات و نوع تجارت شما سازگار است. آماده سازی درگاه پرداخت قبل از اقدام حتماً یک فرآیند پرداخت ایمن در وب سایت خود ایجاد کنید. شما به یک حساب بانکی شفاف نیاز دارید تا بتوانید شماره حساب بانکی خود را به کاربران خود ارائه دهید. تنظیم دروازه پرداخت و پردازش کارت اعتباری مدتی طول خواهد کشید ، اما نگران نباشید و منتظر بمانید. نحوه بسته بندی ، ذخیره و حمل و نقل محصولات را مشخص کنید قبل از شروع وب سایت خود ، باید در مورد همه این موارد فکر کنید. هر یک از این موارد موضوعات زیادی را در دل خود جای داده است که باید به آنها توجه کنید.

قیمت خرید سایت
عوامل مختلفی وجود دارد که بر تعرفه و قیمت وب سایت ها تأثیر می گذارد. این شامل:

طراحی وب سایت و کیفیت گرافیک ، سرعت وب سایت ، انطباق با استانداردهای کدگذاری ، تعداد ویژگی های درخواستی شما و بسیاری موارد دیگر که بر قیمت خرید سایت تأثیر می گذارد ، اما ما نمی بینیم. کاملاً واضح است که هرچه ویژگی های سایت بیشتر باشد ، برنامه نویس زمان بیشتری را صرف کدگذاری می کند و قیمت طراحی سایت نیز بالاتر می رود.

بعضی اوقات برخی از کاربران ، بدون اینکه از پشت صحنه آن را بدانند ، می گویند طراحی سایت کاری ندارد و برنامه نویسان پول رایگان می گیرند!

نکته مهم در پروژه های فروشگاهی که پول کارفرما درگیر پروژه ها است ، فشارهای زیادی است که برای یک متخصص طراحی وب ایجاد می شود. زیرا با رمزگذاری اشتباه ، پول زیادی از جیب کارفرما خارج می شود. این فشارها و دشواری ها در طولانی مدت مشکلات زیادی را برای یک برنامه نویس ایجاد می کند. آیا فکر می کنید برنامه نویسی ارزان واقعا منصفانه است.

یا به عنوان مثال ، هنگامی که یک الگوریتم قبل از شروع یک پروژه صرف تحلیل و کشف الگوریتم های پروژه و نقاط مهم می شود ، این تجزیه و تحلیل نیمی از زمان برنامه نویس را می گیرد ، که هیچ کس برای طراحی سایت در نظر نمی گیرد.

در هر صورت به خاطر داشته باشید که برنامه نویسی کار سختی است و ذهن انسان را به خود مشغول می کند. اگر به برنامه نویسی ارزان نیاز دارید ، عواقب آن را نیز در نظر بگیرید ، زیرا کیفیت و قیمت اغلب ارتباط تنگاتنگی دارند.

انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹

فروشگاه اینترنتی


شمع سازی
اگر شما علاقه مند به کار با رایحه ها ، روغن ها و گیاهان معطر هستید ؛ چرا آن را به تجارت خود تبدیل نمی کنید؟

امروزه تقاضا برای شمع های هنری دائماً در حال افزایش است. اگر سایت فروشگاه آنلاین خود را به خوبی تبلیغ می کنید و مخاطبان هدف خود را شناسایی می کنید ؛ بازار خوبی برای محصولات خود پیدا خواهید کرد.

ترکیب روغنهای اساسی
این روزها توجه مردم نسبت به گذشته به محصولات مراقبت از پوست خود بیشتر است. اگر در این زمینه توانایی دارید ؛ اطلاعات و دانش خود را با مشتریان در میان بگذارید. برای این کار دوره های آموزشی آنلاین برگزار کنید یا محصولات خود را در سایت فروشگاه آنلاین خود بفروشید.

تعمیر و بازسازی مبلمان و آثار هنری
همه ما در طول زندگی خود تجربه کرده ایم که شخصی کالای ارزشمندی را از زباله ایجاد کرده است. این امر به خلاقیت ، تخیل قوی و اعتماد به نفس بالا نیاز دارد. آیا شما می توانید مشتریان را در بازسازی مبلمان قدیمی راهنمایی کنید؟ برای این کار باید به آنها نشان دهید که چگونه یک قطعه بی ارزش را به یک جسم کاربردی تبدیل کنند.

صنایع دستی برای بچه ها
والدین و معلمان همیشه به دنبال راه هایی برای افزایش خلاقیت فرزندان خود هستند. اگر شما یک کارآفرین آگاه هستید و ایده های خلاقانه زیادی برای کودکان در ذهن دارید. کار خود را شروع کرده و با ساخت کاردستی های مورد علاقه کودکان ، تجارت آنلاین خود را شروع کنید.

 سایت صنایع دستی معتر مثلesty

ارائه خدمات پشتیبانی در سایت فروشگاه
همه ما در برهه ای از زمان برای نظم بخشیدن به زندگی خود به کمک نیاز داریم. ایده های بسیاری وجود دارد که موفقیت در این زمینه را آغاز می کند.

برنامه ریزی سفر
آیا عاشق سفر به مکان های دیدنی و طبیعی هستید و آیا سفر شما را به هیجان می آورد؟

اما برخی از ما قادر به سازماندهی بلیط سفر ، بسته بندی چمدان و فعالیت های خود نیستیم که تجربه هیجان انگیز یا هیجان انگیزی را برای همه در طول سفر ایجاد می کند.

با تجربه خود در این زمینه به مشتریان کمک کنید. از بازاریابی محتوا استفاده کنید تا مهارت های برنامه ریزی سفر خود را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید و مشتریان خود را افزایش دهید.

جای تعجب نیست که شما برای راه اندازی مشاغل یا برند کوچک خود به کمک نیاز دارید.

اگر شما یک فرد منظم ، خارج و فعال هستید ؛ یک دستیار دیجیتالی نیمه وقت شوید.

برای انجام این کار ، باید قرارهایی را تنظیم کنید. ایمیل ارسال کنید و اسناد دیجیتالی را سازماندهی کنید.

به این ترتیب وقت کافی برای انجام کارهای مورد علاقه خود خواهید داشت. مهمترین قسمت این امر این است که اگر لازم است چند روز به سفر بروید ؛ نیازی به مرخصی نخواهید داشت.

برنامه ریزی مالی و بودجه بندی
منظور ما این نیست که یک مشاور مالی سنتی باشیم. باید خلاق باشد.

به مشکلات مالی که نسل هزاره را آزار داده است فکر کنید. استراتژی های موثر بازپرداخت بدهی را در نظر بگیرید. علاوه بر این ، شما باید عادت هایی را برای پس انداز و صرف بهینه دارایی برای مشتریان خود در نظر بگیرید.

هزینه های مشتریان را تجزیه و تحلیل کنید و پیشنهادهای حساب شده ای در مورد نحوه پس انداز و بازپرداخت بدهی به آنها ارائه دهید.

طراحی و تولید کتابهای الکترونیکی
البته شما همچنین می توانید با انتشار کتاب الکترونیکی برند خود را معرفی کنید. اما اگر قبلاً این کار را انجام داده اید ، این کار را برای دیگران انجام دهید و درآمد کسب کنید.

برای این منظور ، شما خدماتی مانند تغییر قالب و طراحی جلد را به مشتریان ارائه می دهید.

کتاب های الکترونیکی فقط یک کتاب پرفروش نیستند. بلکه این کتاب ها هویت برند را به مشتریان نشان می دهند و اعتبار برند را افزایش می دهند.

 

 

انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

بررسی طراحی سایت فروشگاهی دیجیکالا


تحلیل و بررسی وب سایت دیجی کالا


بزرگترین فروشگاه آنلاین در ایران وب سایت دیجی کالا است. دیجی کالا تقریباً 10 سال است که فعالیت خود را شروع می کند و در آغاز کار مانند همه فروشگاه های آنلاین فعالیت خود را با محصولات بسیار ساده و با تنوع کم آغاز کرد.

یکی از مزایای اصلی این وب سایت تمرکز بر رضایت مشتری است که در طول این فعالیت بسیار مهم بوده است ، اما اخیراً این شرکت با مشکلاتی روبرو شده است که کیفیت خدمات به مشتری را کاهش داده است.

دیجی کالا از ابتدای کار خود سعی در معرفی کالاهای دیجیتالی و نوشتن نقدهای ویژه برای آنها داشت و همین امر باعث شد تا کاربران برای اطلاعات دقیق در مورد یک محصول به دیجی کالا مراجعه کنند ؛ اما در زمانی که فرهنگ خرید آنلاین هنوز به این جایگاه نرسیده بود ، بیشتر افراد برای کسب اطلاعات به دیجی کالا مراجعه می کردند و پس از انتخاب کالای مورد نظر خود ، راهی بازار می شدند.

به راحتی می توان گفت که دیجی کالا نقش بسیار مهمی در ترویج فرهنگ خرید آنلاین در ایران دارد و در زمانی که فروشگاه های زرد کالاهای بی کیفیت ارائه می دادند ، دیجی کالا تنها روش آنلاین خرید کالا از طریق اینترنت بود. .

اما گذشت زمان و ترویج استفاده از خدمات آنلاین توسط دولت و رسانه ها ، به تدریج مردم را به سمت  سایت خرید آنلاین سوق داد. سرانجام او غول بزرگی به نام دیجی کالا ایجاد کرد تا برای مدتی نیازهای یک کشور را برآورده کند.
اما طولی نکشید که صدای بلند سودهای کلان فروشگاه آنلاین در رسانه ها ، سایر رقبا را آگاه کرد و سایت های جدید فروشگاه آنلاین راه اندازی شدند.

ویژگی های مثبت و منفی دیجی کالا
شخصی سازی نمایه
در وب سایت یا برنامه دیجی کالا ، هر کاربر دارای نمایه است. دیجی کالا می تواند با شخصی سازی نمایه و ایجاد لیستی از محصولات مورد علاقه هر کاربر ، پیشنهادات ویژه هدفمندی را ارائه دهد. این بدان معنی است که برای هر شخص با توجه به علاقه خود ، پیشنهادات خرید یک محصول خاص نمایش داده می شود. برای این منظور می توان از تعداد بازدیدهای هر کاربر از صفحات خاص نیز استفاده کرد و با توجه به مدت زمان ماندن وی در صفحات خاص ، تا حدی می توان از گرایش ها و علایق مشتری مطلع شد. در حال حاضر ، اگرچه در سایت دیجی کالا بخشی مربوط به لیست محصولات موردعلاقه در پروفایل کاربری وجود دارد ، اما با این وجود بسیاری از کالاهای بی ربط برای کاربران نمایش داده می شوند.

قابلیت فیلتر کالا
یکی از نکات مثبت دیجی کالا که در بسیاری از فروشگاه های آنلاین وجود دارد اما بسیار کاربردی است ، امکان فیلتر و دسته بندی کالاها هنگام جستجو است. وقتی کاربری به دنبال کالای خاصی است ، می تواند کالاهای موجود را بر اساس اقلام مختلف از جمله رنگ ، مارک ، قیمت و ... فیلتر کند و سریعتر کالای مورد نظر خود را پیدا کند.

امکان دریافت و نمایش بازخورد مشتری
ارائه توضیحات کامل در مورد محصول یکی از ویژگی های خوب فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است. علاوه بر توضیحات خود سایت ، از دیگر مزایای این سایت فروشگاهی امکان دریافت و نمایش نظرات کاربران سایت در مورد کالا است. خریداران و حتی کسانی که کالایی را خریداری نکرده اند اما با آن آشنایی دارند ، می توانند نظرات مثبت و منفی خود را در قسمت نظرات ارسال کنند. نظرات کاربران پس از تأیید منتشر می شود و در تصمیم گیری برای خرید به همه کاربران کمک می کند. این یک مزیت مهم برای یک فروشگاه آنلاین است ، به شرطی که فقط در دسترس خریداران باشد و در دسترس عموم نباشد.

گیمیفیکیشن در دیجی کالا
همانطور که در بالا ذکر شد ، داشتن بازخورد در یک فروشگاه آنلاین بسیار مهم است. بنابراین بسیار مهم است که دیجی کالا بتواند کاربران را به اظهارنظر و بیان نظرات ترغیب کند. برای این منظور می توان از ایده ها و مشوق های بازی سازی مانند کد تخفیف برای تشویق مشتریان به اظهارنظر درباره کالایی که خریداری کرده اند استفاده کرد. نه تنها برای دیجی کالا بلکه برای همه سایتها خصوصاً سایتهای فروشگاهی ، قسمت نظرات بسیار مهم است و توجه به آن باعث پیشرفت سایت می شود.

در دیجی کالا این امکان وجود دارد که کاربران در مورد محصولات خود س questionsال کنند و سایر کاربران یا کارشناسان سایت دیجی کالا به این سالات پاسخ خواهند داد. این برای دیجی کالا نکته مثبتی است. اما یک مشکل وجود دارد و آن اینست که همه ، حتی کسانی که آن محصول خاص را خریداری نکرده اند ، می توانند بدون داشتن تجربه واقعی خرید و استفاده از آن محصول ، به س questionsالات افراد پاسخ دهند. این مهم است زیرا این نظرات در تصمیم کاربر برای خرید بسیار تأثیرگذار است و یک نظر بی تجربه یا مغرضانه می تواند مشتری را از خرید منصرف کند. بنابراین بسیار خوب است که دیجی کالا می تواند بر این ضعف غلبه کند و فقط به کسانی که آن محصول را خریداری کرده اند اجازه اظهار نظر یا پاسخگویی به س questionsالات را می دهد.

 

انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی که به شما کمک می کند فروش خود را بسیار افزایش دهید



نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی که در این مقاله برای شما آورده شده در عین سادگی بسیار ارزشمند است

و این می تواند به شما در افزایش فروش بسیار کمک کند ، در اولین قدم ، من نکاتی را قبل از طراحی فروشگاه می گویم

و پس از آن ، مهمترین نکات طراحی سایت فروشگاهی برای افزایش فروش را بیان خواهیم کرد.

نکات مهم قبل از طراحی سایت فروشگاهی
قبل از طراحی سایت باید نقشه سایت را روی کاغذ بکشید و نکات مهم را در نقشه سایت پیاده سازی کنید.

شما باید مشخص کنید که صفحه اول ، منو و. . . چگونه است و دسترسی به قسمتهای مختلف سایت را طراحی کنید ، به گرافیک توجه کنید (نمایی از گرافیکی که در این پست می گویم ، نه فقط عکسهای سایت)

دسترسی آسان:

قبل از طراحی سایت باید نقشه سایت را روی کاغذ بکشید و نکات مهم را در نقشه سایت پیاده سازی کنید. شما باید مشخص کنید که صفحه اول ، منو و. . . چگونه است و دسترسی به قسمتهای مختلف سایت را طراحی کنید ، به گرافیک توجه کنید (نمایی از گرافیکی که در این پست می گویم ، نه فقط عکسهای سایت) دسترسی آسان: برای داشتن یک وب سایت موفق ، بازدید کننده باید با راحتی در داخل وب سایت گشت و گذار کند. قانونی به نام قانون 3 کلیک وجود دارد ، به این معنی که بازدید کننده سایت می تواند هر آنچه را که می خواهد با 3 کلیک درون سایت شما بدست آورد (در نهایت 4 کلیک) بارها برای شما اتفاق افتاده است که وارد سایتی شده اید و حتی نمی توانید اطلاعات تماس را پیدا کنید! یا حتی می خواستید کالایی بخرید اما دکمه خرید را نمی بینید. هنگامی که برای خرید یک محصول وارد وب سایت شدم ، به دلیل کمبود آن محصول ، تصمیم گرفتم از آن سایت خرید کنم و اعتماد کردم ، اما پس از ارسال پیام به پشتیبانی ، هر آنچه را که به دنبال دکمه خرید بودم پیدا نکردم شناسه محل ارسال دکمه خرید !!!! برای من بسیار عجیب بود که آموزش خرید این وب سایت بسیار دشوار است! حال فکر کنید که چه تعداد از افراد وب سایت را فقط برای این نکته ساده ترک می کنند؟! و اگر رقیبی وارد بازار خود شود و این نکات را رعایت کند ، چه اتفاقی برای تجارت وی خواهد افتاد؟!

این مسئله سردرگمی کاربر در سایت های دولتی به وضوح قابل مشاهده است. خالی از لطف نیست که تجربه کاربری در سئو وب سایت تأثیر زیادی دارد. (در قسمت آموزش SEO می توانید فیلم های مرتبط را مشاهده کنید)

 

گرافیک

در بهترین حالت ، 20 تا 25 درصد موفقیت یک وب سایت به گرافیک بستگی دارد ، اما سایتی را تصور کنید که دارای گرافیک عالی باشد ، اما ساختار و چیدمان مناسب ندارد ، محتوای مناسبی تولید نمی کند و این باعث می شود کاربر سایت را ترک کند.

من 5 تا 6 ماه برای یک سایت وقت گذاشتم (کل طراحی برای من به معنای تصاویر و افکت ها بود). بعد از طراحی سایت زیبا ، فکر کردم هرکسی که وارد سایت شود ، فقط گرافیک سایت را به اندازه کافی می بیند و بس! اما آنچه اتفاق افتاد با خیالات من بسیار متفاوت بود.

سایت من فقط تصاویر زیبایی داشت ، اما یکی از همکارانم با سایتی که گرافیک آنچنان خوبی نداشت ، باید اعتراف کنم که فروش بسیار خوبی داشت ، بنابراین گرافیک تنها دلیل موفقیت نیست! و قرار نیست گرافیکی ناب ، عالی و انحصاری داشته باشید.

بعداً به این نتیجه رسیدم که گرافیک سایت فقط تصاویر نیست ، بلکه علاوه بر تصاویر ، موارد دیگری نیز وجود دارد که از اهمیت برخوردار است. پسندیدن:

قلم ها
رنگها
فاصله بین خطوط
بعضی کلمات را بزرگ کنید
نکته 1: گرافیک به سادگی می رود ، که با بررسی سایت ها و مارک های موفق به دست می آورید.

نکته 2: گرافیک پیشرفته می تواند با ایجاد سردرگمی در بازدیدکنندگان ، میزان فروش را کاهش دهد.

متعادل بودن محتوا:

یک نکته بسیار مهم در مورد محتوا این است که شما باید استراتژی محتوا را با توجه به کاربران تعیین کنید. اگرچه امروزه محتوای کوتاه از محبوبیت بیشتری برخوردار است (براساس آنچه آنها می گویند اینترنت باعث سطحی نگری مردم شده است)

اما به گفته محمدرضا شعبانعلی ، سایت مکمل از انتشار مطالب کوتاه می ترسد! و کاربران این سایت از محتوای طولانی استقبال می کنند.

بنابراین شما نیز متناسب با کاربران خود محتوا تولید می کنید ، اما محتوا نباید به اندازه چند خط کوتاه باشد (تعداد زیادی از این راه می رود) نه آنقدر طولانی که کاربر خسته شود ، تجربه کاربر یکی از اصول یک وب سایت موفق است.

کاری که من برای مطالب طولانی انجام می دهم این است که فهرست مطالب را در بالای مقالات خود قرار می دهم تا کاربران بتوانند به راحتی هر بخشی را که می خواهند بخوانند.

منبع

 

انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۹

مدیسه


فروشگاه لباس آنلاین مدیسه
اگر نمی خواهیم بگوییم Madise یکی از بهترین سایت های خرید لباس است ، حداقل باید آن را به عنوان یکی از قدیمی ترین سایت ها در این زمینه بشناسیم. مدیسه مدت ها قبل از فروشگاه آنلاین پوشاک فعلی وارد دنیای فروش آنلاین لباس شد. این وب سایت متعلق به شرکت گلستان است که بیشتر به چای گلستان معروف است.

او می خواهد دوست خوش ذوق شما باشد ...
تصور کنید که در یک مرکز خرید قدم می زنید و از گشت و گذار در یک فضای زیبا ، خدمات مختلف و خرید از مارک های مختلف و برتر بین المللی و ملی لذت می برید. مدیسه از جمله مراکز خرید آنلاین است که در آن مجموعه ای از بهترین محصولات بهترین مارک های بین المللی و ملی ایران انتخاب و جمع آوری شده است تا بتوانید آنها را با کمترین زمان و انرژی و در نهایت با اطمینان مقایسه کنید در اصالت کالا. خریدی دلپذیر و متفاوت داشته باشید.

اعتماد در مدیسه با یکی از بزرگترین و معتبرترین گروههای تجاری کشورمان مرتبط است که بیش از نیم قرن است که برترین برندهای بین المللی و ملی را در ایران ارائه می دهد. سیستم خدمات و تحویل مشتری ما از زیرساخت های استاندارد بین المللی برای اطمینان از تحویل به موقع کالا و پشتیبانی استفاده می کند و یک تجربه خرید آنلاین خوشایند و متمایز را برای شما به ارمغان می آورد.

Madise سعی می کند دوست خوبی برای شما باشد. کالاهایی که در مدیسه می بینید با همان دقت و جزئیات دقیق انتخاب و معرفی و تحویل داده شده اند. جزئیات برای ما مهم هستند. در دنیای پرشتابی که ما را احاطه کرده است ، Madise شما را به مکث دعوت می کند ، با مارک ها و محصولات برتر و خاص بیشتر آشنا می شوید و با سلیقه شخصی خود ، سبک متمایز خود و فرزند خود ، خانه و فضای کار خود از آنها خرید می کنید. و لذت ببر.

البته مدیسه اخیراً دسته وسیعی و طولانی از محصولات را برای خود ایجاد کرده است و با توجه به این موضوع ، شاید نتوانیم فقط نام فروشگاه لباس آنلاین را روی آن قرار دهیم دسته های فعلی این وب سایت شامل:

زنانه،
مردانه،
کودکانه،
لوازم آرایشی ،
ورزش و مسافرت ،
فرهنگی ،
مواد غذایی،
کتاب،
حیوان خانگی ،
و ...
با توجه به اینکه بحث ما در مورد فروشگاه های پوشاک است ، بهتر است به همین سادگی محصولات مشابه را در وب سایت مدیسه مرور کنیم. مدیسه یکی از فروشگاه های لباس با نام تجاری است و به همین دلیل نمی توانید به دنبال لباس هایی با قیمت بسیار ارزان در آن بگردید. با این حال ، قیمت های متوسط ​​را می توان در Medicaid یافت.

مدیسه اصالت کالای خود را تضمین می کند و همچنین برای لباس های فروخته شده 7 روز ضمانت ارائه می دهد ، اما طبق اطلاعات موجود در وب سایت ، این ضمانت شامل مواردی نیست که بخواهید بدون دلیل خاصی کالا را برگردانید. در اصل ، کالایی در این گارانتی 7 روزه گنجانده شده است که مشکلی مانند پارگی ، مغایرت با خرید و غیره وجود داشته باشد. مادیسه از 8: 5 صبح تا 10 شب باز است و می توانید از شماره تلفن ثابت به با پشتیبانی این وب سایت تماس بگیرید.

 

بررسی اجمالی فروشگاه آنلاین لباس مادیسه
ضمانت کالا: کلیه محصولات 7 روز ضمانت استرداد وجه را برای شکستگی یا اختلاف دارند.
قیمت محصولات: قیمت محصولات مدیسه به دلیل مارک کالا اغلب گران است اما کالاهایی با قیمت مناسب نیز در میان آنها وجود دارد.
کیفیت محصول: مدیسه اصالت کالا را تضمین می کند.
پشتیبانی: یک شماره "تلفن ثابت" برای تماس با پشتیبانی در وب سایت وجود دارد.

مرجع

 

انتشار : ۹ اسفند ۱۳۹۹

best buy


فروشگاه آنلاین بست بای
این فروشگاه یک خرده فروشی الکترونیک است. این فروشگاه در ابتدا توسط ریچارد ام اسكولز و جیمز ویلر به عنوان Sound of music برای فروش محصولات صوتی تأسیس شد.

پس از آن ، وی فروش محصولات الکترونیکی را با تغییراتی به نام est uy آغاز کرد. این فروشگاه در سطح ملی و بین المللی فعالیت می کند ، بخش داخلی در ایالات متحده و بخش بین المللی در کانادا و مکزیک است.

این فروشگاه با مارک های بزرگی مانند اپل ، سامسونگ ، مایکروسافت و ... همکاری می کند. این سایت همچنین خدماتی از قبیل نصب تلویزیون و سایر خدمات الکترونیکی را ارائه می دهد و علاوه بر فروش آنلاین که در سایت رسمی آن انجام می شود ، فروشگاه هایی نیز در ایالات متحده و برخی کشورهای دیگر دارد. هم اکنون درآمد این فروشگاه بیش از 50 میلیارد دلار است.

نحوه خرید از سایت فروشگاه اینترنتیbest buy 
برای خرید در این سایت ، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از آن ، با ورود به حساب خود ، اقدام به خرید محصولات مورد نظر می کنید. انتخاب کالای مورد نظر و افزودن آن به سبد خرید. وارد سبد خرید شوید و به پرداخت بپردازید. برای پرداخت در این سایت ، برای پرداخت به ارز خارجی به کارت اعتباری معتبر نیاز دارید.

فروشگاه اینترنتی est uy بهترین برنامه موبایل est uy را ارائه داده است تا خدمات بهتر و آسان تری را به کاربران خود ارائه دهد. قطعاً استفاده از این برنامه موبایل به شما امکان خرید در هر زمان و مکان را می دهد.

لطفاً توجه داشته باشید که اگر هنگام ثبت سفارش وارد حساب خود شوید ، می توانید وضعیت حمل و نقل خود را پیگیری کنید. با این اوصاف:

شما به حساب خود وارد شده اید
"وضعیت سفارش" را در بالای صفحه انتخاب کنید.
در صفحه خریدها ، روی شماره سفارش محموله ای که می خواهید ردیابی کنید ، کلیک کنید.
در صفحه جزئیات سفارش ، روی گزینه Package Tracking کلیک کنید. با این کار به صفحه ردیابی بسته می روید که می توانید جزئیات وضعیت حمل و نقل را مشاهده کنید.
بنابراین ، برای پیگیری سفارشات بعدی خود ، حتماً هنگام پرداخت به حساب خود وارد شوید.

از دیگر نکات قابل توجه این فروشگاه آنلاین امکان ایجاد حساب کاربری است. هنگام ایجاد یک حساب کاربری ، یک خرید سریع ، آسان و بدون دردسر را برای کسب و کار یا سازمان خود تجربه کنید ، مهم نیست چه بزرگ و چه کوچک.

انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۹

فروشگاههای تاپ


دیجی کالا

در بین فروشگاه های آنلاین ایرانی شماره یک است. فروشگاه اینترنتی دیجی کالا با رتبه الکسا 3 در ایران پس از آپارات پربازدیدترین سایت در ایران است. دیجی کالا با بیش از 10 سال قدیمی ترین فروشگاه اینترنتی ایران است که برخلاف سایر فروشگاه های آنلاین ایرانی ، از همان ابتدا با هدف خاصی توسط برادران محمدی راه اندازی شد.

مدل کسب و کار فروشگاه اینترنتی دیجی کالا از سایت های CNET و Amazon گرفته شده است. این به معنای بررسی کالاها و محصولات و فروش آنلاین آنهاست. مانند دو سایت ذکر شده ، CNET برای بررسی محصولات است و آمازون بزرگترین فروشگاه آنلاین در جهان است.

هدف اصلی فروشگاه آنلاین دیجی کالا در ابتدا فروش فقط محصولات دیجیتالی بود ، اما امروزه انواع محصولات را می توان در دیجی کالا یافت ، از جمله لوازم آرایشی ، لوازم التحریر ، مواد غذایی و اتومبیل. به گفته مدیران Digitala ، هدف بعدی Digikala فروش محصولات به سایر کشورهای خاورمیانه است.

دیجی کالا یک بازار آنلاین است. یعنی واسطه ای بین فروشندگان و مردم است. قبلا اینطور نبود! دیجی کالا قبلاً انبار بزرگی مملو از محصولات دیجیتالی داشت که به تدریج تصمیم گرفت به بازار پلیس تبدیل شود.

یکی از نقاط قوت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا ، بازاریابی محتوای آن و بررسی تخصصی محصولات موردنظر است. در ابتدا دیجی کالا یک سایت بررسی محصول بود و خبری از فروش آنلاین محصولات نبود. دیجی کالا به مردم کمک می کند تا ابتدا شناخت کافی از کالای مورد نظر خود کسب کرده و سپس تصمیم درستی برای خرید بهترین نوع آن بگیرند.

از دیگر مزایای دیجی کالا سرعت بارگذاری بسیار بالای صفحات آن است. با جستجو و دسته بندی حرفه ای که در فروشگاه آنلاین دیجی کالا تعبیه شده است ، کاربران می توانند به سرعت و به راحتی به کالای مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

دیجی کالا یکی از قوی ترین شرکت های آنلاین در ایران از نظر سرمایه است و به سختی می توان جایی را بدون نام دیجی کالا یافت. از وب سایت ها گرفته تا برنامه های تلفن همراه ، همه آنها با Digikala کار می کنند. اخیراً سیستم همکاری تجاری خود را راه اندازی کرده و بسیاری از شرکت ها را به همکاری با آن دعوت کرده است. بسیاری از دارندگان سایت های بزرگ برای کسب درآمد بیشتر با سیستم کارگزار فروش دیجی کالا همکاری می کنند.

دیجی کالا تیم خلاق و حرفه ای دارد که در آن هر روز شاهد روش های جدید و تازه ای در بازاریابی دیجیتال هستیم. به خصوص در همکاری خلاقانه با سایر استارتاپ ها ، طراحی مسابقات نوشتن ، پیشنهادات ویژه ، تخفیف های روزانه و گاه به گاه ، طراحی جذاب CTA های داخل فروشگاه ، طراحی ایمیل های تبلیغاتی جذاب ، طراحی کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی و ...

دیجی کالا از مزایا و ویژگی های خارق العاده ای برخوردار است که اگر بخواهیم همه آنها را ذکر کنیم و هرکدام را با هم بررسی کنیم ، معرفی فروشگاه های آنلاین دیگر ایرانی را از دست خواهیم داد.

مزایای فروشگاه اینترنتی دیجی کالا:
تجربه کاربری حرفه ای و طراحی رابط کاربری.
جستجوی سایت هوشمند و سریع
عضویت سریع و بدون دردسر هنگام سفارش محصول
تخفیف و ویژه روزانه را ارائه دهید.
محصولات تخفیف دار را سریع پیدا کنید
خرید محصولات مرتبط را پیشنهاد دهید
تضمین بهترین قیمت و کیفیت محصولات.
نمودار قیمت محصولات در ماه های اخیر
ضمانت بازگشت و استرداد تا 7 روز
امکان اطلاع از موجود بودن محصولات
محصولات قبلی مشاهده شده را به مشتریان نشان دهید
تجسم سه بعدی برخی از محصولات دیجیتالی
بررسی و مقایسه تخصصی کالاهای دیجیتال
بازاریابی محتوای قوی در بخش Digimag
معرفی محصولات جدید در قسمت تلویزیون
دارای برنامه موبایل برای اندروید و آیفون است
راه اندازی یک بخش همکاری تجاری

معایب فروشگاه اینترنتی دیجی کالا:
قیمت بالای برخی کالاهای موجود.
تخفیف غیر واقعی در برخی از محصولات.
کاهش سرعت تحویل کالا به مشتریان.
بی تفاوتی نسبت به مشتریانی که سفارش کمتری دارند
عدم پاسخگویی و پیگیری ضعیف مراجعات
سفارش را به مشتری داخل ساختمان تحویل ندهید
در دسترس نبودن بیشتر محصولات
نمایش ناکافی سایت در دستگاه های تلفن همراه و رایانه های لوحی

 

انتشار : ۸ اسفند ۱۳۹۹

طراحی


ویژگی های وب سایت فروشگاهی


یک فروشگاه آنلاین برای متمایز کردن از وب سایت های دیگر به شرح زیر باید ویژگی های خاصی داشته باشد
ما به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

طراحی ساده اما پیشرفته
دسته های محصول برای دسترسی آسان
درگاه پرداخت آنلاین
گواهینامه های امنیتی SSL را دریافت کنید
مصوبات دولت و اتحادیه ها
سبد خرید مشتری
وبلاگ برای ارائه محصولات و سئو در سایت.
حداکثر سرعت بارگیری
پیش نمایش محصول
شرح مختصر هر محصول

موارد استفاده از سایت فروشگاه


مطمئناً و با توجه به نام آن ، مواردی که سایت فروشگاه استفاده می کند مربوط به تجارت است.
آنلاین است بسیاری از فروشگاه ها و مشاغل بزرگ و کوچک می توانند علاوه بر تجارت فیزیکی ،
آنها همچنین به فکر راه اندازی وب سایت فروشگاهی برای کسب درآمد از دو طریق هستند. بعضی از افراد نیز این کار را انجام می دهند
آنها به مشاغل سنتی اعتقادی ندارند یا سرمایه اولیه خرید و اجاره مکانی را ندارند
با ایجاد یک وب سایت به نیمه راه بروید.
طرح بندی سایت در مقایسه با سایت های دیگر
وب سایتی که برای این شرکت طراحی شده فقط به منظور ایجاد حسن نیت از مشتری و همچنین اطمینان از فروش مستقیم محصولات است ، در حالی که هدف از راه اندازی و طراحی وب سایت فروشگاهی تعامل با مشتریان برای نزدیک کردن آنها به یک خرید است. .
در حقیقت ، یک سایت فروشگاهی ویترینی دارد که محصولات با قیمت و جزئیات را برای عموم به نمایش می گذارد و از آنجا که محصولات بسیار متنوعی هستند و می توانند در تغییر قیمت مداوم باشند ، لازم است هر روز به این موارد پرداخته شود و اینجاست که طراحی سایت فروشگاهی باید به گونه ای باشد که بتوان به راحتی آن را مدیریت کرد و مدیر سایت در این زمینه با مشکلی روبرو نشود.
هنگام ارائه محصولات سایت فروشگاه ، باید کوچکترین و جزئی ترین موارد را به خاطر بسپارید تا مشتری بتواند با ذهن باز و اطمینان به خرید ، انتخاب کند.
تفاوت دیگر بین طراحی سایت فروشگاهی با سایت های دیگر ، آمار جامع آنهاست. در سایت فروشگاه می توانید آمار فروش محصول روزانه ، هفتگی ، ماهانه و سالانه را دریافت کرده و آنها را مقایسه و بررسی کنید.
عملکردهای تبلیغاتی در طراحی وب سایت فروشگاه
مشخصات هر سایت با توجه به نیاز فروشگاه و نوع محصولات متفاوت است. اینها برخی از ویژگیهای مورد نیاز سایت فروشگاه است

وب سایت شما برای موفقیت بیشتر به تبلیغات و بهینه سازی موثر نیاز دارد. سئوکار با داشتن متخصصان برتر سئو سایت فروشگاه شما را از ابتدا با اصول سئو طراحی می کند تا بتوانید سریعتر گام بردارید تا خود را به مشتریان خود معرفی کنید. ما از همه ابزارهای خود برای رشد تجارت شما استفاده خواهیم کرد. یکی از ویژگی های تبلیغاتی سایت شما ایجاد پنل تبلیغاتی و پیامک های انبوه رایگان است.

ذخیره معماری طراحی وب سایت


برخی از توسعه دهندگان وب طراحان گرافیکی عالی هستند که در کد نویسی تبحر زیادی دارند. دیگران برنامه نویسان بسیار خوبی هستند که می توانند طراحی را انجام دهند.

https://www.wix.com/

 

انتشار : ۷ اسفند ۱۳۹۹

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما